Snabb update

Hej allihopa!

Nu är vi nere i öken värmen och har det gott! Igår åt vi på en Italiensk restaurang och bara njöt av att man kunde sitta ute på kvällen utan att huttra.
Men! Jag har fan bränt mig! Visst kan man bränna sig lite, men så här illa har jag aldrig varit med om. Knäveck och armveck gör ondast. Och sen är min panna och ena ögat jättesvullet. Jag ser ut som quasimodo =( så idag har jag stannat inne och kollat tv medans Jacob och min bror gick till stranden. Sådär kul... Ska till apoteket nu och fixa någon salva! Kul och komma hem blekare än när man kom =P ja ja...

Idag ska vi till en bar som ligger på 60de våningen och imorgon blir det drinkar, dans och skoj på ett ställe som heter Barrasti. Baren ligger på stranden vid vattnet, med softa soffor och härlig musik. Så det ska bli kul! Får väl ha hatt på mig eller något så jag inte skrämmer livet ur folk.

Kanske lägger upp lite bilder om jag orkar och har tid!

Hoppas ni har det bra in Sweden!


Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaajj branna sig ar ju verkligen ingen hit alltsa, hoppas det ar battre nu sa att du kan njuta av sol o varme!! Hoppas ni har det underbart dar borta! Snart ses vii, mindre an en manad!! PUSS

2009-04-17 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0