Måndag

Jag är ingen bra bloggerska jag! Men vädret är för fint för att sitta och hänga framför datorn! Så ni får ha tålamod att det inte kommer 5 inlägg på en dag ibland. Då kanske ni tröttnar, med all rätt, men men!

Igår låg iallafall jag och min älskling och slappade i sängen. Då ringde hans mamma, så vi tog cyklarna till Bennys place och smuttade på öl och caprinias. Och ju mer vi smuttade desto mer sugna blev vi. Så vi hamnade först en sväng på Diamond Dogs och sedan trippade vi upp till Locatelli. Där mumsade jag och Linnea typ upp hela vattenmelonen som dom hade i baren till drinkar. Gott Gott Gott! Och runt 2 tiden tog vi våra härligt berusade kroppar till parkan, för att dansa av oss lite och känna the park lane vibe :) 
Träffade dessutom på Johan från "Den Rätta För Rosing". Vilken flirtare och mes till kille, haha!

Nu ska jag och Jacob äta middag!


Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0