Hola amigos!

Trist att det är molnigt idagl! Men förhoppningsvis vilar solen sig ifrån Göteborg idag och ger solsken till någon annan stad i vårt avlånga land och kommer säkert tillbaka imorgon igen!

17.30 idag ska jag på ett möte på SOHO angående ett jobb nu till helgen på Svenska Mässan! Det är jag, Emelie, 2 andra tjejer och ett hundratals, kanske till och med tusentals, datanördar! Spännande, spännande!!
Jacob får vänta i stan medans vi har mötet. Sedan åker vi nog hem till honom och mumsar thai, som vanligt! (haha, jag tänkte skriva som vanligt fast på engelska, men jag minns fan inte hur det stavas? Ibland får man verkligen hjärnsläpp och man märker verkligen att man gick i skolan för några år sedan.... as usual? haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0