8 april

Godmiddag på er!

Igår mötte jag som sagt upp Linnéa på Merlot. Vi satt och sörplade vin och mumsade på en Nougat. Sedan när spöktimmen kom och tickade vidare så gick vi faktiskt till Keybar. 18 åringar och sisådär musik. Men men, det är bara att göra det bästa av situationen! Det fanns ett stort fruktfat vid baren som vi mumsade i oss. Frukt både i söndags och igår, så nu har jag ätit mitt c-vitamin intag för några veckor!

Vart är solen då? Buhuu... Regn idag, not funny! Men det blir en promenad ändå tror jag! Ska fika med tjejerna sen, alltid lika mysigt! Och som jag har skrivit innan - mycket roligare att gå en promenad om man har ett mål. Det har jag idag! Mot caféet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0